Typiskt

Oj, vilken pli jag har på mig själv. Första dagen, och jag har redan brutit mot min bestämmelse. Jaja, jag börjar imorgon istället. 
Har nyss kommit hem från Bettan som fyllde år, så nu är jag full av kakor och tårta. Tog inte med mig mobilen, eftersom jag ändå aldrig har med mig den någonstans, men vad ser jag när jag kommer hem? Jo, 4 sms och 5 missade samtal, varav ett var från trafikskolan. Toppen. Nu kommer dom att ge min tid till någon annan bara för att jag inte svarade, och så får jag inte komma förrän nästa år vid årsskiftet. Nä, det tror jag egentligen inte. Men tänk om?
Jag som är så förbannade nyfiken. Hmm. Nu kommer jag inte att kunna sova inatt! Kommer bara att ligga och tänka på vad det var dom ville mig. Typiskt!
Jag kände på mig att det var något som jag missade. Något viktigt! Trodde först att det var från jobbet som jag har sökt på. Jaja. Jag får väl ringa tillbaka imorgon och se vad dom ville...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0