Urk

Igårkväll mådde jag inte alls bra. Roger fick hämta en hink och ställa bredvid sängen för jag kände att det aldrig skulle gå vägen. Idag känner jag mig skitkonstig. Jag kallsvettas och har ont i magen. Är det möjligtvis någon form av magsjuka som spökar mån tro? Vi får väl se. 
Känner att det jag behöver göra just nu är att fara hem och lägga mig under täcket. Men det går inte.

Hann ju aldrig lägga upp dagens Youtubare igår, därför blir det två ikväll.

Fråga: Vill du bli dagens Youtubare, och på så vis få fler tittare? Hör av dig till mig.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch då.. låter inge vidare. Hoppas inte det är magsjukan som är på väg, för det är ju ingen höjdare.. =S



Brukar du åka skidor/bräda på vintern?

I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??



Ha det bra!

2008-11-13 @ 19:10:18
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0