En liten insikt

Nu är jag så jävla peppad. Från och med nu ska jag blogga 150 ggr om dagen och bara spy ut galla genom mitt (snart) utnötta tangentbord ända tills hela servern kraschar.

Till att börja med ska jag avslöja en liten idé som jag fick idag. Vill bara tillägga att jag ta me fan är ett GENI!
Jag har löst alla världsfrågor! Fredrik Reinfeldt kommer inom kort att ringa sitt mest otippade samtal, nämligen till lilla mig och tacka för att jag är så otroligt genial, och efter det kommer hädanefter alla skattepengar rulla in på mitt konto och årets nobel/fredpristagare 2009:s lilla nuna kommer att synas överallt. (Måste nog börja kamma mig tror jag?!) Vill ni veta vad jag pratar om? Jo, alla afrikas svältande barn kan ju flytta hem till mig istället så kan vi deppa tillsammans, kamma varandras hår, mata varandra med glass och trösta mig som det är så synd om. 
Låter inte det som en bra idé? End of discussion

Förresten så har jag nu varit och inhandlat mig en ny konturpensel i syntet som inte spretar som en tok. Förhoppningsvis så är det slut på snurrandet av penselstrån och att tavlorna snart är klara så ni kan börja med röstningen. Spännande eller hur?

Kommentarer
Postat av: Uman38

Haha.. Då kan ju jag oxå sitta där i e hörn o tyck synn om mig själv för he val sä trångt.... O bara våll trug te mig gotta som he vore mat'n. :)

/Uman38 the king of nothing :D

2008-10-10 @ 22:50:41
URL: http://www.uman38.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0