Freeeeddaaaag!

Äntligen fredag! Jag får denna känsla redan på torsdagar för jag vet att det är fredag nästa dag, så helgen blir som lite förlängd:)

Igår var det världens mysigaste kväll. Jag brukar inte va en sån som gillar att mysa och va nära, men igår var helt annorlunda. Gick och la mig vid 21, tände lite ljus, satt igång en kram-rock skiva och sen låg vi bara nära och tittade på varandra. Just i den stunden kände jag mig så jävla lugn. Inga måsten. Ingen stress. Ingen prestationsångest. Bara vara sig själv. Bara vara. Bara andas. Känna lugnet. Bara ligga där och glo och inte tänka på nånting alls. Kolla på skuggorna från ljusen. Lyssna på rytmen i musiken. Andas. Prata.



Kommentarer
Postat av: J.

hoppas du får en bra helg!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=34568



Bli medlem genom den här länken och få ett GRATIS presentkort om du vill! puss

2008-10-17 @ 10:14:32
URL: http://www,je.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0