Innehållet i en handväska.

Det är helt sjukt vad mycket grejer man knölar ner i en liten handväska. Saker som man nästan aldrig använder. Man går bara och drar runt på dom överallt. Och sen när man verkligen behöver något får man gräva som en tok, och oftast hälla ut allt på golvet, innan man kommer åt det man vill ha. 



- börs
- solglasögon (trasiga dessutom)
- kalender nr. 1
- kalender nr. 2
- körkortspapper
- visitkort
- pengar
- allergitabletter
- kvitton
- gammal mobil
- laddaren till den gamla mobilen
- ett halvt headset
- Karlsson på taket (filmen)
- gammalt schema från v.36
- 4 kinderäggsfigurer
- bläck- och överstrykningspenna
- lypsyl
- tuggummi
- en gammal paketavi

Inte konstigt att jag aldrig hittar det jag ska ha. I vanliga fall ligger det också några nycklar, en kamera och en till mobil där i. Undrar vart jag skulle ha alla dessa grejjer om jag inte hade en väska?

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Hahaha, det är nog därför handväskan är ens bästa vän :p men varför två kalendrar och två mobiler? :O

2008-10-21 @ 13:14:15
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: svar till jennie

Jo, för att pappa skulle låna den ena en gång, men de blev aldrig av och den ena kalendern hade jag först och sen skaffa jag en ny så då fick den andra ligga kvar för jag har körkortspapperen i den :)

2008-10-21 @ 13:37:06
Postat av: Hanna

Du är utmanad!

2008-10-21 @ 18:22:37
URL: http://lushoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0