Klara färdiga gå


Med Jennifer Lopez förlovningsring på fingret är man nu redo för kvällen. Ska fara å fira fasters 50-årsdag. Kommer att bli som en återföreningsfest för mig. Har inte träffat hela släkten sen jag var en liten fis. Med risk för ett "dagboksrisksinlägg" så ska jag nu sluta prata om det.

Vad säger man om Loulous utgång ur Idol igår då? Ja, hon var ju faktiskt inte sådär jätte bra om jag ska vara ärlig. Men det var inte Sepideh heller och hon är ju kvar. Men att Anna hängde löst är för mig ett mysterium. Har musikvärlden skådat en större talang av hennes kaliber? Hon är helt jävla unik, och ändå röstar inte folk på henne. Nä, istället så röstar de på lilla Johan Palm, som iof är en underhållare som spelar i en helt egen klass, men en sångare är han inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0