Får jag lov att presentera...

Ditt namn?: Elina
Hur Lång är du?: 160(!)
Spelar du något instrument?: gitarr, piano, tvärflöjt
Dina första tankar när du vaknar?: Fan va trött jag är!
Vart befinner du dig just nu?: hemma framför datorn
Biter du på naglarna?: nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?: vita
Har du några husdjur?: två marsvin, Leo & Lucifer
Vem är snyggast?: beror på vilket humör jag är på;)
Vem vet mest om dig?: Roger
Vad vill du ha just nu?: Frukost
Ditt mål i livet?: Skaffa mig ett jobb och kunna leva självständigt
Rädd för?: ormar
Hur gammal är den äldsta person du kysst?: 23
McDonalds eller Burgerking?: ingen av dom
Sjunger du?: Jo, varje dag faktiskt
Vad har du för skostorlek? 38/39
Vill du gifta dig?: Nej
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja
Din hårfärg?: Brunt
Skor du hade på dig idag?: Har nyss vaknat så inga.
Vad sover du i?: Sängen ;)
Kläder du har på dig?:  morgonrock
Favoritårstid?: vinter eller sommar. Inget däremellan
Favoritmat och dryck?: palt och vatten
Hur svarar du i telefonen hemma?: Elina
svarar du i mobil?: Hallå
Sov du ensam inatt?: nej
Vad gjorde du kl 08 imorse?: drömde en väldigt underlig dröm
Vad var det senaste någon sa till dig?: - "Jag vet att du vill sova, men lyssna på det här!"
Druckit idag?: Inget än så länge
Vad är det för väder hos dig nu?: mulet
Godaste glassmaken?: knäck och snickers
Drömmer du mardrömmar?: Ja ibland
Favoritklädsel?: Det jag gillar
Favoritgodis?: Äter inte så mycket godis så jag vet inte...
Hur många kuddar sover du med?: minst 4 st
Längtar du mest efter just nu?: Lovet
Saknar du någon just nu?: Ja
Snus eller cigaretter?: Inget av dom
Vill du ha barn?: ja, om ett år eller två kanske
Längtar du till din nästa födelsedag?: ja
Är du blyg?: Nej
Tycker du att du har fin dialekt?: Ja, det är väl klart
Tycker du om fester?: Jodå
Har du använt någon hårprodukt idag?: Nej, har inte ens kammat mig
Vad har du för planer till helgen?: Inga alls, förutom badhuset på söndag
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?: 20
En bra film?: Harold & Kumar - The escape from guantanamo bay
Vem får en kram?: De jag tycker om
Vem får en puss?: De som står mig riktigt nära
Sprit, cider, vin eller öl?: vin
Hund, råtta eller katt?: Hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0