1 april

Jaha, då var det första april igen. Inte nå speciellt skämtsam sådan heller. Tack och lov för det.
Minns samma datum förra året, då folk roade sig med att slänga laxeringsmedel runt sig kors och tvärs. Synd om dom stackarna som fick spendera resten av dagen på toan.

Annars då? Ja, jag har städat och varit på skolan. En vanlig dag kan man säga. Fixat tillbaka mina pengar som av någon anledning dragits två gånger vid ett köp igår. Men som tur var så fick jag ju tillbaka mina pengar. Allt fanns registrerat på kontoutdraget så det var inget mer med det.

Känner att det här med bloggen kanske inte är så roligt trots allt? Tror att jag ska ta en paus. Nog för att jag inte är så aktiv med högst 5 inlägg i veckan.

Fan vad tråkigt allt blev...

Piggar upp med en låt, som vanligt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0