Tisdag

Tänkte att jag skulle försöka mig på det här med bloggandet. Känner att jag är lite ringrostig så jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Om det nu fortfarande är någon som läser vill säga.

Längtar som en tok till sommaren. Har en längtan efter förnyelse i kroppen. Känner för att riva ut hela garderoben bara för att vika ihop det igen. Vill klippa mig. Färga håret. Gå ned 10 kilo. Förändra mig så att ingen kan känna igen mig. Jag vill ligga på playan i Mettjaur och bara jäsa. Lyssna på en bra låt och känna att man lever. Sista tiden har bara varit plugg och jobb. Avbytandes varandra. Jag är less nu. Less på den här lägenheten. Alla möbler. Jag vill bara riva ut allt, göra om, känna mig nöjd. Less på studentlivet. Less på regn och snö. Less på en bil som bara tjorvar med mig. Less på att folk ständigt ska sno min parkering. Fick problem med att skriva rubriken. kom inte ens på vilken dag det är idag. Jag vill bort, bort till värmen. Någon som hänger med?

Nä, fan nu skiter jag i det här...


Låter denna låt tala för sig själv idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0