Finaly Free!



Känner att jag har varit lite off på det här med att blogga, igen. Men det har varit så mycket nu. Har klivit upp tidigt som fan, före tuppen, och åkt med bussen till Lycksele i flera dagar. Men nu är det klart med den biten. Nästan iallafall. Var på halkbanan igår och körde lite stadskörning i Umeå. Halken var svinrolig. Två timmar svischade förbi som tio minuter. Hade lätt kunnat vara kvar resten av dagen och sladda runt :) Fick köra runt i en ny Volvo V50 så nu har jag hittat mig en ny favoritbil också. Fast jag tyckte den var betydligt lättare att hantera i sladd utan ABS bromsar. Nog för att det gick ändå, men jag gillade en mer neutral stil. Haha! Så nu blir det till att fixa upp golfen. Kolla bromsarna och oljan så den är tipp topp när jag behöver den. Just ja! Måste beställa tid för besiktning också. Jaja, det får bli en annan dag.

Jennie kommer hit ikväll!!! TRE ÅR sen hon sist tog sig tid att andas lite äkta Norrlandsluft. Ska bli roligt att ha henne här och i hela 4 dagar är hon min! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0