Fredag igen

Jaha, nu har veckan svischat förbi igen. Har hunnit ha sista lektionen med dom små barnen. Vi åkte skidor. Hehe. Gick riktigt bra faktiskt, förutom att jag halka omkull fast jag stod helt still med mina skidor. Alla barnen som stod framför mig vände sig om och en av dom utbrast med fara i rösten "Fröken RAMLADE!" Haha. Sånt som händer :)

Sen har vi nu börjat ta i med hårdhandskarna när det gäller skolkatalogen. Jag, Moa och Lisa har suttit i flera timmar och pusslat, trixat, vridit och vänt på alla bilder så dom skulle få plats i collaget. Så nu kan vi iallafall kryssa några sidor i vår planering. 

Historia sen, och efter det, mina vänner är det HELG som fylls med flyttning. Lillebror ska flytta in i mitt gamla rum så jag har lovat att hjälpa till. Bara han och jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0