Helt slut

Ända sen vi kom hem från Piteå igår kväll har jag varit helt slut på. Somnade igår som en klubbad säl. Tror inte att jag sovit så djupt på flera månader.
Men vi hade kul iallafall. Försökte lägga upp några bilder från dagen på Facebook men som vanligt krånglar tekniken.
Jaja, vi hade kul iallafall :)


Det är inte ofta man är vaken vid den här tiden på dygnet.  Men bussen gick tiiiiidiiigt!


Lisa såg lika trött ut som jag kände mig...


Moa däremot verkade ha fått i sig något som vi anda uppenbarligen missat ;)


Vi hann med en repa på stan...


Och jag fick med mig lite nytt hem...


Vi fick nya polare i bussen bredvid...


Alla var glada och nöjda, och vi fick varsin tall med oss hem...


Som Moa tyckte passade väldigt bra framför mitt face... ;)

En lyckad dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det bero på att facebook är enbart skit??? Jaja... Ni ser då ut att ha skoj..

2009-02-13 @ 02:10:12
Postat av: Moa

Hahahahaha!! Asså det var så roligt! :D Haha! Längtar till Sthlm ;P haha!! puss och kram

2009-02-15 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0