One step closer

Idag var jag första dagen på körskolan. Jajjemen. Start i backe, rondell, rödljus och annan allmän körning som kan vara bra att kunna för att exempelvis... inte köra på någon :)

Men det var en hård dag. Klev upp 05.45. Åkte hemifrån när det var mörkt och kom hem till ett mörker.

Av någon anledning gick mitt busskort ut 2007 (undra hur jag kan ha missat det?!) så jag pratade först med en tant på busstationen, som skickade mig vidare till länstrafikens kontor. Så jag startade helt enkelt mina apostla hästar och styrde näsan mot målet och fick mitt busskort fixat så jag kunde ta mig hem igen.

Slutet gott, allting gott. Jag höll mig på vägen idag också. Vilket iof inte var särskilt svårt ;)

- Some people lead and some people follow -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0