Utmaning

Utmaning: Mat som du INTE tycker om!

Jennies otäcka
1. Lever
2. Fiskbullar
3. Makrill
4. Tonfisk
5. Surströmming

Mina otäcka:
1. Bruna bönor (det ser ut som det redan kommit ut den andra vägen)
2. Blodpudding (smakar skit)
3. Kalvsylta och annat konserverat som ser ut som kattmat
4. Leverbiff
5. Ärtsoppa

Mat som jag däremot GILLAR!

Mina bästa:
1. Palt (riktig palt, helst mammas, morfars eller Lines)
2. Tacos (vem gillar inte det?)
3. Ungstekt lax och annan god fisk, som fiskbullar i dillsås tex.)
4. Min egen makaronepudding
5. Min egen köttfärssås och spagetthi
6. Fläskfilé á la Storuman (Alla som ätit hos Samme & Line vet vad det är:)
7. Äkta köttsoppa med klimp
8. Tikka masala-kyckling

Och allt annat ätbart ;P

Utmanar: Alla som känner sig utmanad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0