Det var den onsdagen det...

Dom ringde nyss från jobbet. Ville att jag skulle jobba idag igen. Så nu blir det skola fram till halv ett sen jobb från kvart i ett till sex. Men men...

Fattar inte varför vi måste vara på skolan heller. Det finns inget att göra å jag är redan klar med allt, så man nöter bara hela dagarna. Men likt förbannat så är jag skittrött när jag kommer hem från jobbet. Orkade inte göra nått annat igår än att ligga på soffan under en filt å se på skitprogram. Å lägga mig tidigt såklart. Orkade inte ens läsa ordentligt i boken. Hrmf...

Vilket värdefullt liv jag har om dagarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ´PUSS` kanske gör dig gladare :)

2009-01-14 @ 10:11:45
Postat av: Jenniie

Puss



de va jag som skrev de första också, de ville bara inte ha med mitt namn. (:

2009-01-14 @ 10:13:19
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, du är söt du Jennie ;)

2009-01-14 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0