Hör och häpna!

Gudarnas skymning! Planeternas planet! Jag har gått rakt emot mina egna principer. Jag har KÖPT en låt! Med mobilen. 10 spänn kostade det mig att få Made in Sweden-Kims nya Three floors down. Men vad hör jag när den spelas i mina öron. Dom har ju förstört den! Det är ju inte alls samma mästervärk som det var när Kim spelade den på banjon i första programmet. Vad i helvete! Nu är jag sur. Sabbat låten. Ingen ordning alls. Desmond Child var helt ute och cyklade när han ratade detta masterpiece. Besviken.

Och sen är det ju ingen tvekan om vem som är gullegrisen i programmet. Nä, kasta ut Janet och ge all uppmärksamhet till musikundret Kim! :)

Kommentarer
Postat av: Jenniie

janet borde inte vara med tycker jag ^^ tyckte inte att Kim var så överdrivet duktig som dem fått han att verka heller, men han har säkert sina dålda talanger där någonstans ;)

2009-01-24 @ 22:50:48
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0