Köpbegär

Jag har hamnat i en ond cirkel, nämligen köpa köpa KÖPA! Förstår inte vad som är med mig. Allt jag ser vill jag ha. Speciellt när det gäller kläder.


Hyllorna fortsätter ända upp till taket, ändå hittar man aldrig något som man vill ha på sig... Drömmen är ändå att bara ha hängande kläder. Kasta ut hyllorna och in med skenor och galgar!!!


Och skor...

Och möbler. Jag går och planerar. Funderar. Mäter i huvudet hur allt kommer se ut på plats. Ny tv-möbel som naturligtvis inte fanns längre. Fan. Jag är lite kräsen och när jag väl hittar det jag vill ha så finns den inte kvar :( Sen är jag lite sugen på ett nytt köksbord med stolar. Men det får jag nog vänta med tills jag skaffar mig en större lägenhet. Köket är så pass litet nu så det ryms nog inget mer än det jag redan tryckt in.
Som sagt, köpe å köpe. Men jag försöker hindra mig. Försöker.
Samtidigt överöser jag mig med jobb. Men det är bra. Bra att dom ringer och vill ha mig... Jobbade ju som sagt idag mellan 9 och 18. Trodde att jag skulle vara ledig nu i två dar fram till skolan börjar igen, men då ringde Markus från Ungern när jag var påväg hem och fråga om jag kunde jobba på onsdag. Och självklart kunde jag det. Så på onsdag blir det jag och Göran som ska komponera ihop ett litet Storumanblad. Hehe... Kanske blir lite annorlunda mot det vanliga nu när det är jag som håller i trådarna, vem vet?! Nä, men det känns kul att få komma tillbaka igen.

Kommentarer
Postat av: Jenniie

KLART ATT JAG SAKNAR DIG MED!!! fattar du väl! <3<3

2009-01-06 @ 00:00:47
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0