starta upp på nytt

Måndag igen. Fick en väldigt bra start. Låg i sängen till 10.15. Resten av denna fruktade måndag fylls med idrott, historia, städning och kalasbak. Hoppas att jag lyckas klämma in lite körkotsteori där någonstans.

Känner mig stressad men jag vet inte över vad. Känns som jag har glömt något. Men vad? Känner att jag måste köpa mig en ny kalender. Jag har redan en men det känns som att jag kommer att komma ihåg bättre om jag köper mig en ny. Underligt.

Läste i mammabeckas blogg om barnselar. Ni vet, när man sätter en sele på ungen och går runt med dom i koppel precis som en hund. Hon ställde frågan vad man egentligen tycker om sådana. Hon har ju tre barn så hon tyckte väl att det skulle vara lättare att hålla reda på dem om dom var kopplade.

Personligen tycker jag att det är helt sjukt! Såg ett par för två år sedan som gick med sitt barn i en sele. Var tvungen att blinka till både en och två gånger. Trodde att jag såg i syne. Nu ska man helt plötsligt börja behandla ungarna som djur. Nä, jag gillar inte alls den där idén. Helt jävla otroligt.

Vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0