torsdag

Ännu en långdryg dag i skolan. Fortfarande inget att göra. Men som de två tidigare dagarna denna vecka så ska jag jobba. Sen. Efter lunch fram till 18. Det är bra att dom ringer mig. Dom kunde ju lika gärna ringa någon annan. Men dom väljer mig. Hehe. Låt gå för denna gång. Tur att jag har en snäll lärare som låter mig gå. Vi har ju ändå inget att göra så det är ju lugnt. Men till veckan drar skolan igång på riktigt och då får det vara slut med jobbandet mitt i veckan. Måste lägga allt krut på plugget nu sista terminen. Men jag vet att om dom ringer så kommer jag mest troligtvis att pussla in jobbet någonstans mellan frukost, lunch, middag och plugg. Eller kanske inte middan. Det blir hoppad. Ingen vidare mening att äta middag på sena kvällen. Då ska man ju sova.

Jaja... Back to reality.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0