driving the new car...

Idag blev det en dagstripp till Jörn - byn som gud glömde. Skulle inte kunna bo där än om jag fick betalt. Men nog om det, det finns säkert någon charm i byn även om jag inte kan se den. Kollade på en bil som var fin och självklart fick den då följa med hem. Så dagen har i princip spenderats i en bil. Från tidig morgon till sen kväll. Vaknade också upp med världens nackonta och det mina vänner, är inte så jävla najs att ha när man ska köra bil. Smärtan låg och tryckte på en nerv så vänsterarmen blev lite halvkonstig. Men nu är det botat efter typ en timmes masage. Sen har jag kommit på att jag vill ha ett badkar. Fick en sådan lust att ligga i ett hett bad med skum och värmeljus runt hela kanten, och bara titta i taket och fundera över livet. Fick dock nöja mig med en halvtimmes varmdusch, sittandes på golvet med lite värmeljus på handfatet.

Till detta ska denna låt avnjutas
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Kolla in filmen om Stoppa barn misshandeln på min blogg. HEMSKT =( Mvh Stina

2009-05-13 @ 22:04:41
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar denna låt! =) Fin blogg du ha!

2009-06-04 @ 14:47:25
URL: http://mistyafternoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0