Tanke om modebloggar

På Jimmys begäran kommer här ett till inlägg för dagen. Nog för att det strider lite mot mina principer. Jag som knappt brukar skriva två gånger i veckan. Men jag kanske ska ändra på det. Får man fler läsare då? En tanke slog mig idag när jag satt å slösurfade i x antal minuter, herregud va många bloggar det finns egentligen. Och de mest lästa handlar alla om mode. Får inte folk nog? Nog för att jag gillar kläder men vad har det för sexuell betydelse egentligen vad andra har på sig och hur mycket det har kostat dem? Antagligen är det jävligt intressant eftersom dessa bloggar har flera 100.000 läsare varje dag och tjänar x antal hundratusen i månaden på att skriva om vad de sedan lägger dessa pengar på. Helt oförklarigt enligt mig, men det säger jag nog för att jag aldrig kommer att nå dessa ofattbara siffror själv. Då måste jag nog chocka världen och komma med något som ingen har gjort förut. Eller kanske måste även jag dyka ner i havet bland alla så kallade "modebloggare"? Skriva om dagens outfit, veckans köp, månadens fynd och annat trams. Nä, jag tror jag håller mig till verkligheten. Dock kan jag nog drämma till med ett knäppinlägg då och då för att höja läsarstatistiken lite.
 

Dagens outfit: Robins gamla t-shirt från mellanstadiet och en jägarekeps vars ägare är okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0